reklama

Ja a mne...

Nejak som teraz vo fáze, keď si človek smutne uvedomí, že celý život je o vzťahoch. Viem, som mladá a nad blbosťami sa zamýšľam, ale tak to cítim. Nemáš chlapa, tak stále riešiš iba samé rande, kto...ako...kedy...kde a bla bla, a keď máš chlapa, si tak zaláskovaná, že ani nemáš čas riešiť, a potom riešiš, že čo nič neriešiš, alebo riešiš ako mu povedať hento alebo tamto... Asi som to prehnala, túto moju teóriu...ale podstata je, že celý život je o vzťahoch...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

A tak som tu...ležím na posteli a venujem sa sebe...myšlienkam, pocitom. Ukladám si ich. Do toho ešte pozerám dokumenty. Sem tam mi uniká čo hovoria a len tak pozerám do blba, ani neviem na čo poriadne myslím.

Zrazu som si spomenula...na to ako mi niekto povedal, že ma má rád. Moja odpoveď na vyznanie bola: „Si predstav, že by som sa každý deň smiala ako šialená na hlúpostiach a z ruky by som nepustila fľašu červeného vína a do toho by mi sem tam preplo na taliansky temperament a hádzala by som taniere o stenu. Ja už som sa zmierila s tým, že budem naveky sama, tak mi nekaz plány!" Ten niekto sa len usmial, usmial, ale tak inak...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dosť bolo, dosť bolo toho upínania sa na iných! Je čas myslieť sama na seba a vedieť si dať lásku...ja a mne...

Diana Turčanová

Diana Turčanová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

plná snov, milujúca spoznávanie Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu