reklama

Nebo

Jedného pekného večera plného náhod, keď sme sa postretávali aj s tým s kým sme nechceli, padla zaujímavá téma...predstav si svoje vysnívané Nebo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Aké by si chcel mať svoje vysnívané nebo? Najskôr začali padať odpovede typu, že kopec nahých ženských a podobne...do toho ale niekto začal miešať futbal...a tak sa zhodli, že treba vymyslieť dve nebíčka. Jedno kde bude teda kopec nahých žien, veľký barový pult a fajn hudba. To druhé, kde bude obrovský gauč, obrovská obrazovka , veľa piva a cez polčas nejaká kráska, ktorá sa sem tam prejde hore dole, aby všetci naraz mohli zaúúúúkať... Jasné a najpodstatnejšie, aby vkuse vyhrávala Barca!

No, tak akože po tomto čo povedali si vravím fajn...to pre takého chlapa musí znieť fakt dobre také niečo. Už som to s nimi chcela ísť rozoberať, keď otázku otočili na moju osobu. A čo tvoje nebo? Hmmm...tak som si inšpirovaná chlapmi predstavila prvé nebo plné holých zadkov. Si tak vravím, že čo ja viem...asi by som sa viac bála ako bavila (nastal smiech). A potom sa niekto z nich pýtal na druhé nebo ...ale to ja som sa už dávno dívala von, v ruke som držala rum s colou, ktorého chuť mi tak nápadne pripomínal staré časy...teda časy prebdených tropických nocí , časy keď moje oči nestíhali vnímať toľko krás naraz, časy keď ma nič netrápilo a keď som sa dokázala smiať tak úprimne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ako som tam tak zamyslená stála...za sebou som počula len vzdialený šum všetkých tých hlasov, hudby a zvuk kociek ľadu pripravujúcich roztopiť sa v ďalšom omamnom nápoji. Až ma nakoniec z myšlienok vytrhlo hlasné „Didi, Didi!!!" Áno, bola to slečna S, ktorej sa zapáčilo volať ma takto vznešene. Tak som sa urýchlene vytrhla myšlienkam, poobzerala som sa okolo seba a cítila som sa šťastne, všetci boli vysmiatí a tárali o sto šesť. Dokonca som ten večer postretávala kopec známych, čo je inak v Madride celkom náročné. Navštívili sme skvelé miesta a ja som sa znovu pristihla pri tom úprimnom smiechu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A vtedy okolo šiestej ráno, keď som zúfalo hľadala nejaké tričko na spanie, keď mi na mobil neprestávali prichádzať správy od pána M, keď som myslela na fajn ľudí čo som spoznala, vtedy mi to došlo. Nemotorne som sa zvalila na posteľ a myslela na svoje nebo, na svoj život! Áno! Chcem aby mojím nebom bol môj vlastný život! Plný cestovania, radosti, spoznávania krás života...

Diana Turčanová

Diana Turčanová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

plná snov, milujúca spoznávanie Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu